Meraba kızlar . Uygulamayı bu kadar erken yükliyeceğimi bende tahmin etmezdim . 2 yaşında kızım var ve 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim . Korunduğumuz halde kaldığım için çok şaşkınım . 2 çocuklu hayat nasıl olucak, yetebilecek miyim ? Başkalarına bağımlı olmak beni çok korkutuyo. Henüz hamileliğimin başında olduğum için sizden fikir almak istiyorum. . Tecrübeli anneler doğuma yaklaşana kadar nelere dikkat etmeliyim ne yapmalıyım . Hayatımız nasıl olucak ? 🥲