Nrk3 Mide yanması , ateş gibi semptomlar oluşmaya başladı, yattıkça ağıza acı tat gelmesi, vs fenalardayım ,yemekte yemek istemıyorum, su içmeye çalışıyorum, bu süreçleri nasıl atlattınız❓😥
bkocak10 Nrk3 gaviscon şurup canım başka hiçbir yöntemi yok. Seni rahatsız eden yemekleri seç ve yeme
Eyser49 Nrk3 allah rizasi icin bende ayni durumdayim yardim edin care yok mu sabahtandir boyleyim 33.5 haftaligim