Benim de bu haftalarda öyleydi hatta sınırdaydı suyum yatış verdi doktorum serum takıldı serumdan sonra iyi geldi bol bol su içmeni önerdi havuç suyu içtim ama tadı çok kötü eğer içemezseniz portakal suyu içmenizi öneririm ya da armut y karpuz da çok iyi geliyormuş sulu şeyler yiyin sürekli çorba için yemeklerde sıvı alımını arttırın suyunda 3 litreye çıkartabilirsiniz çıkartın ben 2.5 litreye çıkabilmiştim şuan gayet güzel 37 haftalık oldum