Belguzar123 canım benim bu resimde kaç haftalık bide bana kız gibi hissettirdi ama tabikide yanılabilirler usg cihazı istediği kadar iyi olsun doktor yanılabilir benim gittiğim doktorda bana ısrarla erkek diyor erkek olmasından yana şikayetim yok ama doktorun farketmediği bacak arasındaki kordonu ben farkettim doktor bana bi gıcıklandı ama çaktırmamaya çalışıyor farkındayım ben muayenede oğlum yanımdaydı sordu ne istiyorsun ne olsun diye oğlumda kız dedi sonra doktora göre erkek çıkınca normalde büyük kardeşler bilir demek ki bu bilemedi diyor dalga geçer gibi oğlumda üzüldü garibim anne neden kız değil diyor bana en son kontrolde de yine bu doktora gittim buseferde kız görüntüsü veriyor bacağının arası boş böyle olunca kız deriz diyor bacak arasını net görmek için karnımda çocuğu sarsa sarsa bir hal oldu uzunca süre bakıp kız gibi dedi sonra bianda erkek olduğuna dair çıkıntı gösterdi bize demem o ki doktor çok güvenilmez davranıyor bi dediği bi dediğini tutmuyor resmen ben sana demiştim demeye getirdi. İnatlaştı ya. Hiç anlatmadıda burası testisleri burası pipi diye. Mesaneyi gösteriyor bana sadece oğlumda da tecrübeliyim nasıl bir görüntü olması gerekiyor biliyorum. Hiç beni tatmin etmedi bana güven vermedi erkek olduğuna dair.