Benim de çenemin üzerinde var ben de aldırmak için gittim plastik cerrahiye yönlendirdi alınmasında herhangi bir sıkıntı olmayacağını söyledi ama bulunduğum ilçede hastanede plastik cerrahi olmadığı için gidemedim arkadaşlarım aldırmıştı bi kaç zaman sargılı durdurlar sonra zamanla geçti iz kaldı mı bilmiyorum onların ama doktor benimkine iz kalabilir haberin olsun dedi