Arkadaşlar test yaptım. Son adet tarihim nidanın sonuydu ortalama 27-28 Nisan buna bakınca 5-5,5 haftalık hamile oluyorum test yaptım pozitif dünde kan verdim beyaz değerim 15.000 çıktı 5 haftaya göre çok yüksek acaba sizin nasıl çıktı hiç bilmiyorum 2 tane olabilir mi ????