Hcrshra arabuluculuğa başvurduk anlaşma sağlandı tazminat olayında falan. işsizlik maaşına falan başvurucam bugün yarın. O kadar strese girdim ki bu süreçte düşük tehlikesi falan atlattım. Baya hazmedemedim yapılan haksızlığı ama şükür tam istediğim gibi olmasa da benim lehime sonuçlandı süreç. Beni işten çıkaran da bir avukat bu arada. O kadar ki hamileliğimi söylediğimden beri mobing uyguladı sonra da baktı çıkmıyorum çıkarmak için bahane buldu yok refah seviyem çoçuk sahibi olmak için yeterli değilmiş. Yok hala kediyle mi yatıyormuşum çok üstüme geldi kedi olayı beni çıldırttı. Benim hayvanım hakkında konuşmayın dedim. Hakaret ettin sen bana diye işten çıkardı.
BeğenCevapla
Alıntı