zynptstn Yenidoğan için şuan iki takımım var temmuzda baya sıcak olacağı için alsam mı bir iki takım daha kararsız kaldım arkadaşlar çünkü genelde zıbınla duruyormuş bebekler ama hastahane ortamında bilemedim.
elaefem zynptstn benim ilk oğlumda temmuzda doğdu.ikinci de nasip olursa temmuzda doğacak bence al.yine de ne kdr sıcak olsa da uzun kollu giydiriliyor aşırı sıcak olursa olsun evde bazen zıbınla durdurursun.tabi yaşadıgın şehir aşırı sıcak oluyorsa orası ayrı
melismersin zynptstn yaa instagramda ebelere denk geliyorum hep. 1 adet kısa kollu zıbın ya alt üst takım yada tulum üstüne istiyorlar. Eldivene gereksiz diyorlar ama ben yine koyacağım. Özellikle şapka istiyorlar. Birde Müslin örtü. Bebek bezi birde öyle ekstraları istemiyorlar hiç. Patiksizse alt çorap birde.
zynptstn elaefem İstanbul şuan yanıyor başladı sıcaklar üçlü takım düşündüm tam set değil de. Herkeste diyor ki yenidoğan çok alma hızlı büyüyorlar.
elaefem zynptstn yenidoğan 3-4 tak olsun yeter.gerisini 0-3 aylık 6-9 aylık şeklinde al.ilk oğlumda bende istanbulda oturuyordum dışarıda normal takım evde zıbınla bırakıyordum.ama yine de bebekler üşüyebiliyor az bi serinlik olsa
Sweetie_Little_Jean zynptstn bence yenidoğanlar 0-3ten çok giyiliyor özellikle takımlar. ama tulum ve zıbın hızlı küçülüyo. bence ama her kıyafet çok hızlı küçülüyo kalıbına da bağlı. yenidoğank baya giydirdim ben ha büyük de giydirebilirsin 0-3 gibi ama hepsinden almak varken bir sürü 0-3 ya da 3-6 almak gereksiz bence. dengeli al hepsinden bol bol atlet al en çok o lazım olcak
zynptstn elaefem ben varya hep kalın şeyler almışım onu fark ettim. Tulum var ama yakan kumaş cinsinden oda tecrübesizliğime denk geldi ki bazı aldıklarım gözüme de o kadar küçük geliyor ki
zynptstn melismersin ya varda penye değil gibi kışlık gibi ondan dedim bebek pişmesin şuan birde sıcaklar birden bastırdı ya ne alacağımı ben tam kestirememişim sıcakları unuttum hep uzun kollu tulum almışım hep. Penye 3 lü zıbın takımım yok. Birde zıbın dediler çıtçıtlı sıfır kol aldım sürekli. Hastahane çıkışı var ama kalın gibi
zynptstn beguuss bir alışveriş daha beni bekliyor anlaşılan 😂 Bebek üşür diye uzun kolluya abanmışım hep
melismersin zynptstn çok kalın giydirmeyin diyorlar. Kahverengi dokusu varmış bebekte. Bizim arkadaşlar kalın giydirdi bebeği pembe olmaya başlamıştı çişi. Doktor bebeği sıcaklarda sıkı giydirmeyin dehidre olur demişti. Yaz için ben genelde kalın askılı aldım hep. Birkaç tane uzun aldım açıkcası. Bende temmuzda doğum yapacağım. 4 katlı birde 2 katlı müslin aldım. Öyle çok kalın kıyafetlere gerek yok. Evin içini falan hep 23 24 derece tutun zıbınla bırakın diyorlar
iyi34 Müslin takım aldım ben, tamam çocuk hızlı büyüyor ama yeni doğanda günde 3 4 defa üst değişiyor terliyor kusuyor işiyor kakasını yapıyor sürekli üst değiştirip yıkıyorsun
zynptstn iyi34 bu isim yazılı değil dimi normal müslin takım birde nereden aldın canım bari mantıklı bırseyler alayım
zynptstn melismersin hastahane için dedim aslında Bn iki takım yeterli olur mu diye işte zaten bebekler kafa ve ayaktan üşüyorlarmış Bnde zıbın aldım baya. Ama sanki yeterli değil gibi geliyor.
zynptstn Sweetie_Little_Jean küçüğe zaten çare yok da büyük bir şekilde durumu kurtarır bazıları o kadar küçük geliyor ki gözüme ben 0-3 çok almadım genelde 3-6 6-9
asellim_ zynptstn Canım bu 3. Doğumum olucak inşaAllah inan çok fazla birşeye gerek yok ben isimli müslin kumaştan tulum ve battaniye yaptırdım onu giydireceğim birde ne olur ne olmaz diye yedek yanına zıbınla tulum yada takım koyacağım yani 1 gün için çok fazla birşeye gerek yok bence yük oluyor başka bişi değil. çok çabuk atılıyor ilk 3 ay diğer çocuklarımda o kadar çok şey almışım ki sonrasında ne yapacağını bilemiyor insan
zynptstn asellim_ şimdi tecrübeli anne olmuşsun biz yeniler de ne alsak onu mu bunu mu diye bazen saçma sapan şeyler alabiliyoruz. Ama ikiye ayrılmış biri yeterli diyor biride diyor ki az bile. O an hesap edemiyorsun ne lazım ne değil işte. Ben de alıyorum az olunca bu sefer de yetmeyecek sanıyorum.