Malatya44 acımadı Rahat olmak önemli diyorum ya Doktora güvenmek bizi 28-29 görsek diyorduk şükür şu an 36 haftamız içindeyiz çarşamba günü alındı iplerim ben hemen doğar diye düşünüyordum ağrılarına karşı 3 santim den fazla açılmam olmadı Bir haftadır aşağı yukarı aynı dua et bol bol Ben de senin için dua edeceğim enfeksiyon olmamasına dikkat et batma varsa Belki enfeksiyon vardır Doktor onunla konuş Ben bir haftadır kendimi çıplak gibi hissediyorum ya sanki ipleri fark ediyor muşum gibi yi düşün iyi olsun