perisavas 13 haftada cinsiyet şu denilip sonrasında değişen varmı merak ediyorum fikrinizi almak istedim bu haftalarda tahminler yanlıi çıkıyor diyorlar
tortillam_ perisavas Hahaha benim 17-18 de erkek denilmişti kızmış 😂 Off vallahi çok tuhafım erkek diye sevinmiştim. Çünkü bir kızım var bir de erkek olacaktı daha ne isterim iki meyvenin de tadı
busragms44 perisavas bana doktorum 15 de kız dedi sonraki kontrollerde de sordum hep en son kızdı nasıl kanıtlayayım kız işte diye daha sormuyorum😅
perisavas Cinsiyetci değiliz tabi herkes gönlünden geçeni istiyor sadecw 13 haftada netleşmez yanılma olur dediler varmı başka yaşayan