_06momms Adet olmam gereken gün akşam kan vermiştim 66 çıktı. 3. Gün sabah 108 çıktı arada 56 saat filan var . Artış nasıl sizce ? Kimyasal gebelikten korkuyorum . Yarın tekrar kan vereceğim . Yaşayan var mı ??