kızlar aynı doktor 14. haftada erkek dedi 16. haftada kız dedi ama cihazı çok çok eski idi eskiliğinden kalp atışını bile dinletmedi yani cihazda yoktu cok net seçiliyordu ben de erkek istiyordum açıkcası çok üzüldüm tabii ne gelirse Allahtan ama acaba yanlış görmüş ya da kordonu araya girip erkek görmüş olma ihtimali var mi?