bbuuu bende 8+2 yim çok şükür hiç kusmadım sadece ara ara bi bulantı geliyor sonra geçiyor. Ama aşırı halsizim sürekli uzanmak istiyorum tabi uyuyamıyorum. Kabızlığım var ve aşırı şişliğim var iki lokma yesem sanki 8+2 değil 16 hafta gibi falan karnım çıkıyor ama sabah uyanınca da sanki hiç hamile değilmişim gibi kayboluyor bi türlü anlayamadım 😅