29 haftalık hamileyim. Son 1-2 gündür beneğimin hareketlerini çok az hissediyorum. Öyle ki bağırsak hareketi bile olabilir, öyle kuvvetsiz. Herhangi bir sıkıntım yok onun dışında. Son birkaç gündür bebeğimin odasını yapıyoruz. Çok yoruldum. Psikolojik olarak da duygusalım. Böyle bir durum yaşayan var mı?