Snnddhbdbdnr Zehraefilti biZde Cuma’ya kadar bekleyeceğiz Cuma Doğum olacak muhtemelen canım Senin sezeryan mı olacak
Zehraefilti Ozlem9235 bir gün önce 🐣 sağlıkla kucağınıza alın insallah 🙏 sezeryan mi olacaksınız sizde
Snnddhbdbdnr Ozlem9235 ama normal olur inş suni ile olacak 40+5 olcaz o zaman Sancımı bekliyorum gelmiyor
Zehraefilti Snnddhbdbdnr rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 benim sezaryan olacak ilk doğum iri bebek olduğu için normal doğum yaparken birden kendimi sezeryanda bulmuştum 😳 şimdi 2 cim kısmetse sezaryan için günümü aldım🥰
Zehraefilti Ayseymen evet cnm sezeryan olacak Cumartesi. bugün günü verdi doktorumuz 🥰 ilk doğum riskli olmuştu bunda normal doğumu beklemiycez