zeynepikra1 yani burada iki ihtimal var birincisi henüz gebeliğinizin çok başında olduğunuz için belirtileriniz hafif olabilir ya da hiç belirtiniz olmayacaktır ki en güzeli bu ben de böyleydim birkaç mide bulantısı dışında gebeliğimi çok güzel geçiriyorum üçüncü ayımız bitti bile
Hep etrafımızda çok kötü belirtiler yaşayan insanlar gördüğümüz için gebelikle bu belirtileri bağdaştırıyoruz halbuki belirtisiz de gebelik olur belirti her zaman sağlık göstergesi değil yani