Geçen hafta gittiğimde keseye göre 5+4 dedi doktor, yolk var sanki dedi. Bir hafta sonra bugun girtigimde kesem 18 mm olmus ama hem karından hemde vajinal baktığında hiçbir şey göremedi. Haftaya tekrar bakalim ama sağlıksız gebelik olabilir dedi. Bunu yaşayan var mi