Yoncatrk 33+2 Haftalık olduk biz oğluşumla sizin hamileliginiz nasıl geçiyor nasıl bebeginizin hareketleri 😇👼
Essraa2 Yoncatrk vala bizde 33.0ız ama at koştuyor içerde sanki kızımda kıpırdamıyordu😂bunda uyuyamıyorum grce gündüz durmuyor :) hazırlıklar ne alemde😌
Yoncatrk Burjucan Sağlığıyla kucağına al inşallah canım 😊 benim oğlumda Çok hareketli geceleri daha Çok hareketli oluyor ya
Eymenimin Yoncatrk 😍 ALLAH hepimize kolay dogumlar nasip etsin yardimcimiz olsun bebisleri hayirla saglikla kucagimiza almayi.nasip etsin🤲🤲
SevdaNurum Hepimizin maşallahı var kızlar biz de öyleyiz oğluşumla 🥰❤️🌈 yüzünü hic göstermedi bize🥺 hep bacağı eli kolu vardı🥺öle merak ediyorum ki yüzünü😍sanırım sürpriz yapıcak😊