Selin4335 mete hoca full çünkü alınamıyor mzgür hocada iyi diye duydum tabi.. benim öncesi düşük oldugundan ben mete hocaya tanıdık falan derken zorla girdim 😬 yani benşm özel saglık sigortam olmasına ragmen onu tercih ettim özel hastaneye gitsem para ödemiycektim düşünün 🙈 benim normal dpgum planlıydı çok istedim ama 41 hafta olduk ve gelen sancı yok açılma yok derken suni de istemedim sezaryen oldum gebelik zehirlenmesi başladı cünkü hemen aldı hoca.. yogun bakımda kalınıyor bir gün orda özel bi odadaydım sonra serviste bi gün kaldım özel odadaydım 140 nolu oda hatta iki oda ve banyosu vardı baya iyiydi.. sizde dogumdan önce söylerseniz son haftalara dogru ümmü abla ilgileniyor sizede o bakıyordur muhtelem.. sanırım o odanın ücreti 90 liraydı.. eğer cocukta sorun olmazsa çıkarıyorlar serviste bi gün kaldıktan sknra ancak refakatçi bayan istiyor olabilirler gerçi benim hem eşim hem annem kaldı 🙈