busbus41 naz_q bence herkesin serüveni farklı canım. Ama kendimle ilgili örnek vermek ilgerekirse bende de iştahsızlık oldu şuan da mesela arttı iştahım
minikanne123_ naz_q normal ilk trimester de genelde bulantı ve kusma olduğu için iştahsızlık ve zayıflamak normal sonra geçiyor birden açılan bir iştah oluyo