siinemyy Kızlar yarın tam 40 haftalık oluyorum. 41 e kadar bekleyip gelmezse suni sancıyla deneyeceğiz. Bebeğim 3 gün önce 3650 kgdı ve hiç açıklığım yoktu. Yapabilecek miyim? Nasıl yapacağım? inanılmaz kaygılıyım ne yapacağım😣
cyj siinemyy aynı durumdayımmm. Ama bu gece yatışım yapılacak 40+4 olucam. 41’i beklemek istemedim çünkü bişey değişmicekti. 1 cm açıklığım var haftalardır. Gece suni sancı verilecek. Gelişmelerden haberdar ederim :)
siinemyy cyj Allah yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun. Çok güzel çok kolay geçer inşallah süreciniz🤗 güzel haberlerinizi bekliyorum