besterdem Merhaba hamilelikte magnezyum kullandınız mı ? Kullandıysanız hangi markayı tercih ettiniz ? 😍💕
busbus41 besterdem doktorum bana da verdi ama benim ilaca karşı bı korkum var büyük olunca tutamıyorum bu nedenle icemedim 2 kez sadece icebildim.dokforumda tamam dedi ama soda falan tüketiyorum
minikanne123_ besterdem hamileliğim başından beri folik asitten sonra doktorum bana decavit, coledan ve feramat yazdı onları kullanıyorum
Seraymesut temmuzonbir ileride bacak ağrıları başlayacak o zaman başlayabilirsiniz bende yeni yeni başladım 33 haftalıgim
besterdem Banada efermag 365 mg yazdı ama araştırmadan kullanmak istemiyorum o yüzden bu başlığı açtım 😊 belki kullanan varsa bilgi sahibi olurum
temmuzonbir Seraymesut inşallah çok şiddetli olmaz ya Allah kolaylık versin sizede sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💓💐
Seraymesut temmuzonbir İnsllh sizlerde sağlıcakla alırsınız ilacı içince rahatlıyor merak etmeyiň ben çok rahatsız olunca içiyorum geçiyor bu hamilelikte fazla agrimadi
yildiz93 besterdem magnezyum diasporal şase kullandım çok memnun kaldım. Suya karışınca portakal suyu gibi oluyodu tadı hem de şase formu en etkili olanı demişti doktorum tavsiye ederim 🌺
zeyzeynur besterdem ben yeni başladım doktor verdi efermag ismi düzenli kullanıcam inşallah etkisini görürüm uyku düzeni 0 uykudan da bacağımın kasılmasına uyanıyorum falan
sankibiri Ocean extramag kullanıyorum çok memnunum, kiperin indirime girmişti aldım onu da deneyeceğim
busbus222_ besterdem 15 haftalığım karnımda biraz kasılma var Bebek toplanıyo gibi söyledim bana da magvital yazdı ama kullanmadım daha