Ben 15+6 günlük hamileyim ve oksapar kullanıyorum. İlk gebeliğim ve daha yeni evliyim. Şimdi iğneyi araştırdığım kadarıyla genetik test mi öyle birşeydi sanırım yapıp pıhtılaşma sorunu varsa öyle veriyorlarmış. Ben az bir kanamam olmuştu ve 3 kere filan pıhtı gelmişti. O sıralar 6 haftalık falandım test yaptığını sanmıyorum. Çünkü bana pıhtı sorunun var gibi bişey söylenmedi direk iğneye başlandım. normal gelmiyor böyle olan var mı düşünüp duruyorum habire kullanan nasıl başladığını söyleyebilir mi ?