ceha 6 günlük daha bebeğim ve geceleri çok huysuz sağlık ocağında ebe gaz için damla kullanabilirsiniz dedi yeni doğan bebek için hangi damlayı kullanmamız gerekiyor bilen yaza bilir mi
sibel3329 Aguline kullanmanı tavsiye ederim. Kime söylediysem dua etti. Bide Probiyotik kullanırsan çok iyi olur. Bebeklerin bağırsakları tam gelişmediği için ek gıdaya kadar Probiyotik kullanmak çok faydalı. Ek gıdadan sonra kefir kullanabilirsiniz.