27 haftalığım bebeğim kız öyle gün içinde çok hareketli değil arada bi hareketlenir ben yatınca birde gece uyumadan çok hareketlenir ama diğer annelerin dediği gibi can acıtan tekmeler hissetmiyorum ya da içimde döndüğünü hissetmiyorum bazen korkup üzülüyorum ama diyorum kız çocuğu çok güçlü değildir daha küçük ya da benim karnım sıkıydı ondan anlamıyorum diyorum kalbimi karartıp kendimi korkutmak istemiyorum doktorlar her şey yolunda dediği için hiç sormadım sormak istemiyorum ama içten içe üzülüyorum benim gibi olan var mı