selna Kızlar böyle olan var mı 2 gündür gün içinde az hareket ediyor bugün öğlen acile gittim baktılar bir sorun yok kalp atışı vs var herşey normal 2 gündür ben biraz stresliyim ondan olabilir mi yada neyden olabilir
merve_tp selna ben de öyleyim. Çok yorulduğum günlerde bir kaç gün hareketleri azalıyor bebişimin. Hareket ettiğini hissediyorsan çok telaşlanma ama içinde kötü his oluşuyorsa git bi baktırt