Merhaba sevgili anneler benim ilk gebeliğim 15 haftalık hamileyim yani bir düğüne katılacağım hani tırnaklarımı kestiğim için tırnaklarım çok boş gibi hissediyorum hani böyle bazı yerlerde gördüm enfeksiyon riski oluyormuş bebek açısından hamilelikte önermiyorlarmış biraz saçma bir soru gibi gelebilir ama ben de buradan tecrübeli annelere sormak istedim yani bu durumu yaşayan böyle bir şey gerçekte var mı yok mu hani bu konuda bilgilendirirseniz çok sevinirim
Takma tırnak takıp üstünü oje ile boyamayı düşünüyorum yani Bu doğru olur mu öneriyor musunuz bir günlük falan