elifgecim Arkadaşlar bebeğim 13 günlük.bugün iki farklı zamanda uykusunda elleri ve kolları nöbet geçirir gibi ritmik sıçrama tarzında atmaya başladı.Kucağıma alıp tekrar yatırdığımda durdu.Araştırdım kimi yerde normal kimi yerde epilepsi şüphesi diyor aranızda bu durumu yaşayan var mı
myangelson elifgecim benim oğlumda yoktu boyle. bence en yakın zamanda bir doktor görsün çünkü önemli diye biliyorum en azından içiniz rahat eder
ylnydgd elifgecim anlatımınızdan moro refleksi gibi geldi bana ama internetten bir izleyin moro refleksini ona göre olmadı doktora da götürebilirsiniz. Yenidoğan döneminde refleksler çok kuvvetli
temmuzonbir elifgecim ellerde kollarda kasılmalar oluyor mu gözlerini açıp sabit bir yere bakıyor mu ne kadar sürüyor
sibel3329 Refleks olarak sıçrıyorlar ondan mı bahsediyorsun acaba. Kundak yaparsan sıçramalar azalır, ilk 3 ay bu sıçramalar yüzünden kundak öneriyor doktorlar. Kendi kendini uyandırmamış olur.
nesli1453 temmuzonbir böyle olunca ne oluyor bebeğin ne gibi bi rahatsızlığı oluyor benim oğlum yeni doğdugunda tıpkı anlattığınız gibi yapardı üç dört defa yaptı sonradan geçti hiç yaşamadık o sorunu
elifgecim temmuzonbir uykusunda yaptı iki defa daha bir gündür böyle yarın gözlemliycem tekrar edecek mi bilmiyorum inşallah etmez.Kucağıma alıp tekrar yatağına yatırınca geçti ikisinde de geçecek mi diye bekledim dokunmadıkça devam ettiğini gördüm
elifgecim temmuzonbir yok uykusunda yaptı iki defa nerdeyse 30 40 saniye sürdü kucağıma almasam devam edecek miydi bilmiyorum
temmuzonbir nesli1453 Epilepsi oluyor olabiliyor ben Epilepsi hastasıyım o yüzden sordum ama yüksek ateşli havalelerle benziyor karıştırılıyor çocuk doktoru daha sonra nöroloji görse iyi olur
nesli1453 temmuzonbir yeni doğan nöbeti demişti bize erken doğmuştu bide prematüreydi yoğun bakım sürecimizde olmuştu suan altı yasında hiç tekrarlamadı sadece yeni doğdugunda acaba tekrar göstersem mi bi nörolojiye
temmuzonbir nesli1453 Epilepsi olsa tekrarlardı mutlaka yeni doğan nöbetidir o zaman Malesef benziyor bu tür nöbetlerin bazıları ama çok şükür sizin bebişinizde bir şey yok Allah’ın izniyle 💓
elifgecim temmuzonbir İnşallah yoktur Allah razı olsun rabbim evlatlarımıza sağlık sıhhat versin.Anne olmak çok zormuş her şeyden tereddüt ediyo insan
temmuzonbir elifgecim yoktur canım aklın kalmasın Allah senden de razı olsun 💓 evet zor şuan karnımda ama beynimde bir sürü endişe korku ile savaşıyorum ileriyi düşünmekten kendimi alamıyorum rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın 💐
Caglaidil1903 elifgecim videosunu çekin Doktora gösterin genelde Doktorlar video görmek ister çoğu kişi çekiyor videoya