D vitamini damlası kullaniyodum gunde bir kere iki damla olarak bazen arads ucuncu damla kaciyodu bugun bittigi icin doktoruma tekrar yazdırdım eczacı ilacin uc aylik gozukuyor erken bitmiş dedi ama anlamadım yan hep iki damla olarak alıyodum bir sorun teşkil eder mi damlanin aldığım tarih 20.04.2026 bugun tekrar yazdirdim bittigi icin 04.06.2026 yani uc ay kullanmam gerekiyomus erken bitmiş anlamadım bir sorun olurmu yani bilmeden fazla damla mi akittim dicem yok d vitamini fazlalığı olurmu acaba