Melal 🫢🫢🫢kız böylesini ilk defa duydum, bebek zaten çok küçük yediklerinden değil kanından besleniyor, yeme içmeni düzene koymaya çalış miden büyürse işin içinden çıkamazsın. Ödem içinde bol bol yürüyüş yap sürekli su iç. Ben 33 haftalığım toplasan sadece 50-60 gramlık ödemim vardır. Bebeğin içinde bol bol su iç sadece ödem için değil🥹🙏 inşallah en yakın zamanda düzene girer, koku hassasiyetinde ikinci trimesterde düzelir büyük ihtimalle genelde o zamanlar geçiyor çünkü. O zamana kadar idare etmeye calış cok tiksindirici bir durum ama yapacak Bişey yok maalesef🤷♀️