İki gündür su gibi akıntım geliyor bazen çok fazla geliyor bazen yuvarlak şişe kapağı boyutunda geliyor iki ya da üç kez geldiği oluyor çamaşırımı çok sık değiştirmeye başladım bu yüzden bebek hareketleri gayet güzel hatta bebek hareket ettikçe baskı yaptıkça da geliyor su sızıntısı değildir değil mi yani korkuyorum 32 haftalıkken bunun için test yapılmıştı bundan daha fazla geliyordu o zamanlar ve su sızıntısı olmadığı çıktı akıntı idrar kaçırma gibi bir şey söylediler şimdi de haftam ilerledikçe endişeleniyorum yarın kontrolüm var acaba onu beklesem mi acile gitsem mi ama acillik olduğumu da düşünmüyorum siz olsaydınız ne yapardınız