kader_yldrm0 40+3 hala doğuramadım ve yapmadığım şey kalmadı. 3. Trimesterden beri spordu pilatesti hurmaydı ananastı ahududu çayı adaçayı allah ne verdiyse tüm tuşlara bastım. Doktor membran sıyırma yaptı o bile işe yaramadı😂 Özetle bebek ne zaman isterse o zaman geliyor 😊Sonuç, yarın suni sancıyla doğuma alınıyorum. Ama tavsiyemm boool boool yürüyüş🌹