MelisHayal snms ben suni asla dedim kabullendim sezaryeni direk 41 de acılmam yoktu cünkü 🤷🏼♀️ Benimde ilk doğumdu merakmetmeyin korkulacak bişey yok Allah kurtarsın 🙏🏻🙏🏻