Merhaba🌺
Bugün detaylı ultrasonda bebeğimin beyninde küçük küçük kistler görüldüğü söylendi. Doktor bunun bazı çocuklarda görülebildiğini ve zamanla hamilelik sürecinde geçtiğini söyledi, istersem test yaptırabileceğimi de belirtti. Benzer durumu yaşayan var mı? Sonrasında bebeği sağlıklı doğan oldu mu 🙏