Kubranur_sert 6-7 haftalık hamişler süreç nasıl gidiyor bugün 6+1 haftalık oldum dün keseyi gördüm kalp atışını çok net duyamasakta duyduk mide bulantım ilk öğrendiğim zamanlar vardı biraz ama bu aralar yok diyebilirim arada bi geliyor sadece onun dışında haftaya tekrardan gidicem kalp atışını daha net duymak için sizde nasıl ilerliyor süreç
Kubranur_sert Bide sürekli içimde bi korku var bişey olucak korkusu kalp atışını duyabilecekmiyim kese büyüyecekmi süreç dağlıkla ilerliyecekni vs vs sürekli istemsizce bu düşünceler dönüyor kafamın içinde
gorenler Bugün 5+6 oldum. Kese 13mm, 2mm embriyo gördük. Bulantı hafif, karın ağrım falan var biraz. İçimde hep korku var.
niiloyy En son 5+6 da gittim 10 mm kese gördük.6+2 yim çarşamba gideceğim çok hafif lekelenmelerim oluyor 7 ay önce bebeğimin 8.haftada kalbi durduğu için kürtaj oldum ondan dolayı çok korkuyorum.Boş gebelikse kalp atışı duyamazsam diye.Lekelenmeler de korkutuyor.Kaybımdan dolayı doktorum corasprin ve progestan başladı.İlkinde hiç mide bulantım vs yoktu.Bunda da mide bulantım felan yok ama aşırı göğüslerim acıyor bazen bel ve kasık ağrısı hafif hafif oluyor ve sivilcelendim başka da bir belirti yok.Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah.
dilbenuro 6+4 bugün 2 gün önce keseyi gördüm bugün kanamam oldu süreç nasıl ilerleyecek bilmiyorum doktor çok olumlu konuşmadı