Mrvgrkan 10 haftalığım kalp atışını falan duyduk çok şükür bir kere içimde hem bi korku ilk gebeliğim yaşım 22 ya bişe olursa ya bidaha duymazsam kalp atışını falan gibi kaygılar iç güdüsel heralde 😔
lilamom Mrvgrkan senin gibi olmayan yok canim hepimiz ayni seyleri yasiyoruz dogurana kaadrda yasicaz :)
Sengulkrgz Mrvgrkan Her anne yasiyor bu korkulari ya durursa kalbi diye fakat korkma strese girme...Rahat ol hep guzel seyler dusun...