birbebekkkk evet özel hastane. Merkezi bir yerde zaten. Kolay ulaşım sağlarsınız. Ben hem devlete hem özele gidiyorum. Devlette ultrason görüntüsü verilmiyor Toplasan iki dakika muayene oluyor. Bebeğini göremiyorsun. Ama Leyla hoca detaylı gösteriyor, soruna cevap veriyor. Hem devlet hem özel takipli olmam rahatsızlığımdan ötürü.