Dilos3434 Bugün hastaneye gitim 5 haftalık 5 gün doktor bana keseyi görüyorum ama daha çök küçük bebeğin gelişimi takibi için 10 gün sonra tekrar gel yani normal dimi 5 haftalıkken bebeğin gozukmemesi
allyslife Dilos3434 normal tabii, hemen pat diye görülmez her biri süreç ister. Ben keseyi gördüm, 1 hafta sonra yolksac, ondan da 1 hafta sonra kalp atışını duydum. Toplam da 3 hafta peş peşe doktora gitmiş oldum yani.
kevser_asikk Dilos3434 dün aynısını bana dediler 4+5 haftadayım vajınal ultrasondan küçücük bi kese gördü doktorum sadece benimde içim içimi yiyor beta 6884 ama kimisi ikiz olabilir diyor kimisi dış gebelik diyor yaşayan bilen var mı ?
Dilos3434 deletedmom43191 korktum biliyo musun başka bişi sandım ne bilim ilk gebeliğim çok acemiyim morelim de bozuldu folik asit verdi
Dilos3434 kevser_asikk Aynı durum benim ilk doktor kontrolüm hani ilk ve heyecanlı bi yol benim için Allah’ın izniyle sağ Salim rabbimin izniyle güzelce geçer bu günler 10 gün bana nasıl geçeçek bilmiyorum
deletedmom43191 kevser_asikk icin rahat olsun canım 6 7 haftada kese bebek kalp görünür cok nadir 5 haftada kese görünür 7 8 e kadar yolu var kendini üzme milletin ağzı torba olmus bisey dediginde hemen hevesini kırarlar o yüzden hehe de geç dinleme kimseyi