10+3 hamileyim 2.hamileliğim ilki riskli diye hiçbir şey yapmamışlardı zaten sonrasında tedavi gördüm ama bunda bir sıkıntı yok fakat tedavi sırasında hamile kaldım tedavimi bıraktım dişim çok ağrıyor bir çekilecek birde kanal tedavim var hamileyken diş çektirdinizmi bir sıkıntı yaşıyormusunuz?