Aydın da yaşamıyorum ama şehir hastanesinde Nilgün Avşar var. Kendisi Kayseri de özel memorial hastanesinde doktordu. Ablam hamileliği boyunca ona takipliydi. Çıt kırıldım hastayı bile yola getiren cinsten.Aksi bir durum olmazsa normal doğumu savunan bir doktor. Görünce yazmak istedim belki birilerine faydası olur