Merhaba, 39+4 ilk gebeliğim o yüzden ayırt etmekte zorlanıyorum. Sabah 5ten beri sancılarım var regl ağrısı gibi veya biraz daha şiddetli. Belimden kuyruk sokumu ve kasıklarıma doğru vuruyor. 11 civarı aşırı şiddetlendi sıcak duşa girdim hafifledi. Hala tekrar o derece şiddetli olmadı.
Sıcak duş doğum sancısını hafifletir veya yavaşlatır mı sizce bu yaşadığım doğum sancısı mı ?