rabiaduru1 27 haftalık olduk. Hamileliğin basndan beri mantar şikayetm var. Bu aralar akıntı azaldı ama az akıntı da olsa koku oluyor. Hamileliğn basnda koku yoktu mantar akıntısı yogunlugu vardı. Koku neden olur acaba.
beguuss rabiaduru1 enfeksiyondan doktorunuza başvurun derim çünkü önemli bir şey, bende de vardı 500lük antibiyotikle geçti bol su, pamuklu iç çamaşırı, çişi tutmama da etken