nafiye66 var canm bu şekilde hamile kalan mesela ben. Yılbaşı ve sonrasi hafta çok hastaydm reglime denk geldi bir de. 10 gün kötüydüm sonra iyileştim ve yumurtlama döneminde tek bir ilişkim oldu ve korunduğumuz halde hamile kaldım. Doktorum bile mucize der yani. Test al yap aklına takılıyorsa benim de baş dönmeleri olmuştu ama ihtimal vermedim bir kerelikten hamile kalınmaz diye. Bebetime marka öneririm testi. Ya da kan ver en garanti