selenemoon Şuan 32+5 deyim ve doktor değişikliğinden dolayı henüz muayeneye gidemedim çalışamaz raporu alıcam ama illa 32 de mi almak zorundayım bunu?
nafiye66 selenemoon cnm 32 de alıp çalıştığın yere vermen lazım ama doktorun yoksa diğer doktorlar da yardımcı olur bence
bsrelif selenemoon Ben bugün 32’yi kaçırdığım için 33’te gidip aldım çalışamaz raporunu verdiler devlet hastanesinden aldım
selenemoon nafiye66 IK ya sordum pazartesi 33+2 oluyorum o zaman getirirsin diyor gün kaybı eksik ödeme mi oluyor zaten çalışamaz raporu alacagım
selenemoon nafiye66 sorun olmaz diyor ama sgk dan birine sordum doktor ayarlar onu diyor şaştım kaldım
nafiye66 selenemoon sorun olmaz diyorsa sıkıntı yok cnm ama ben geç aldığın için eksik ödeme olur diye düşünüyorum