ikinciprensimgeliyor 26+2yiz.25 haftalikken gitmistim 800 gr ve 33 cm di canim.kismet olursa 28 de tekrar gidicem.sekerime yine bakicak doktorum
Nebahathumeyra Bizde 26+6 dayız 2 hafta sonra kontrolüm boyu kilosu neyse de herşey yolunda olsun inşallah sağlıklı olsunlar 😊
eymeninannesii Benimde 20 nisan kontrolüm 25 ci haftamda 857 gr çıkmıştı oğlum daha çok var nasıl geçicek zaman bilmiyorum 🙄
brcslmn eymeninannesii hepimiz çok sabırsızlanıyoruz Allahım hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin😍