Kızlar dün gece karnımın sol alt kısmı kasığıma yakın olan yere bir tekme yedim acayip ağrılıydı bu kadar nasıl güçlendi bir anda anlamadım. Acaba tekme değil başka birşey miydi diye de düşünmüyor değilim 1-2 kez daha yaptı bunu peş peşe. Şimdi de dünden beri oram hala ağrıyor sanki orada toplanmış veya başını oraya yaslamış gibi orayı sert hissediyorum aynı zamanda da hareketleri daha güçlü ve acılı olmaya başladı 1 günde bu kadar değişim olur mu yoksa doğumla alakalı birşey mi ? Aynı şeyleri yaşayanlar var mı ?