fatma5426 3 test yaptım 3 awox da negatif 3 laboquikte gölge çizgi hangisine inanacağımı şaşırdım. Dünde yaptım awox yine negatifti laboquikde negatifti ama bugün 3ünde de gölgelenme var
busrax_ fatma5426 önceden laboquickte hiç gölge çıkmıyordu ama şimdiki testlerde gölge oluyor bende geçen ay gölge gördüm ama negatifti
fatma5426 busrax_ bu markayı ilk kullanıyorum çok güvenilir olduğunu duymuştum. Daha öncede awox bana öyle çıkarmıştı. Kafam karıştı haftasonu freely yapmıştım çok net çıkmıştı dün yaptım çıkmadı
fatma5426 busrax_ sabah ilk idrarla tekrar yapayım bakalım durum vaziyet ne gösterecek on agöre hareket ederim