damla_tunc1 Benim dün kanamam oldu ve ben 13 gün önce adet olmuştum adet düzensizliğim var ama adetlerim hep geçikirdi bir aydır folik asit kullanıyorum bunun nedeni nedir acaba hamile kalabilir miyim
cicek63 damla_tunc1 bende de aynısı oldu canım folik asit kullanıyordum bir ay içinde iki defa regl gördüm sonraki ay hamile olduğumu öğrendim