bbrak merhaba benimde 5.65 amh değerimdi 5 senedir evliyim ilk sene doğum lontrol hapı ile korundum sonrasında bir düşük oldu 4 senedir çocuğumuz olmuyordu tüp bebeğe başladık 8 eöbriyodan biri transfer edildi negatif ile sonuçlandı, hissettiğim 4 senelik stres o an sanki kayboldu, o bir ay içinde hemen ardından normal gebe kaldım çok şükür şu an hamileyim Allah isteyen herkese nasip etsin asla diye bir şey yok stresten uzak durmak da zor ancak ne zaman üzerine düşmedin o zaman oluyormuş bunu öğrenmiş oldum Allah size ve her isteyene nasip etsin inşallah ,, 🌸