Normalde çam sakuraya gidiyorum perinatolojiye doktor talep açtı kanuniden randevu alabildim doktor biz sadece risklere bakıyoruz detaylı bakmıyoruz detaylı icin takipli olduğun hastaneye gidersin bilgin olsun dedi ama her şeyini de inceledi tek tek ben anlamadım zaten detaylı denilen şey bu değil mi hatta yüzünü bi türlü göstermedi bebeğim tekrar randevu al gel dedi